Födelsedags middag

Heej heej guys! Just nu sitter jag i soffan och äter godis... Yuuummyy!! Hahaa! Ikväll ska jag å familjen till mina kusiner för att deras pappa fyller 5.

Tidigare idag spelade jag match mot BP. Vi spelade inte jätte bra men hade ändå ett hyfsat bolltempo så det var en jobbig match eftersom man fick springa mkt! Det blev bara 0-0 i matchen men den var ändå ganska intresant att kolla på. Jag fick börja som back, som vanligt, men när det var kanske 10 minuter kvar på första halvlek så fick Alva, våran målvakt, jätte ont så hon inte kunde fortsätta spela. Då fick jag hoppa in som bara tränat 1 gång, i torsdags, sen nästan 5 månader elr ngt sånt! Men det fik ganska bra! Släppte ju inte in ngt mål så är gansk nöjd iaf! I torsdags gick träningen värkligen jätte dåligt så jag var rädd att det skulle gå dåligt på matchen åxå men så tänkte jag så här: "Okej Cajsa, du har ingen press på dig eftersom du inte tränat på flera månader, det kan bara bli bättre än dom tänkt sig!" och då blev jag jätte taggad typ å så spelade jag bra! Hahaa!
Men ska äta lunch nu för har inte gjort d än så see yaa!
Kraam <3



Kommentarer
Rebecca

Fyller deras pappa 5.... Wtf!! Du menar väll typ 45 elr 50 elr ngt!? Elr menar du stt barnet fyller 5?

2012-09-15 @ 14:49:54


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0