Läxa

Heej heej guys! Just nu sitter jag framför datan och gör min spanska läxa. Skit tråkigt men vak kan man göra! Vill man ha ett bra betyg så får man kämpa för d! Idag skrivier jag på datorn istället för min iPod för att blogg.se appen inte funkar så bra just nu... =[ En dålig grej med att skriva på datan är att det inte finns några bilder där eftersom jag tar alla mina bilder med mig iPod och då måste jag ladda upp bilderna innan och just nu kan jag inte ladda upp några bilder, fråga inte vrf för har ingen aning d va tydligen ngt fel med dom ja vette fan! Så d kmr inte bli några bilder just nu..
 
Imorgon har jag skolfotto yeeey.... not! Blir alldrig bra på skolfotton eftersom fotografen vill att man ska lee med tänderna och eftersom jag inte leer fiint med tänderna så blir det inge bra. Nu har jag blivit bättre på att la med tänderna men ändå! Tidigare idag så "blekte" jag tänderna, ja borstade tänderna med en blandning av bakpulver och citron/lime, Hoppsa att d hjälpte... vet inte riktigt om d gjorde d men man kanska måste göra d några gånger innan d blir ngn ändring för mina tänder är värkligen gula och fula! Fiint rim va?! hahaa
Men aa vet inte vad jag ska skriva mer så see ya!
kraam <3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0