Träning

Heej heej guys! Sry att ja inte skrivit på ett tag, har tänkt på det flera gånger men så har ngt annat kommit i vägen! Jag började skriva igår men så dog Ipoden å sen glömde jag bort d. Men nu skriver jag iaf.

Just nu sitter jag och äter frukost. Idag börjar jag 8:20 så d e ganska chill.

Matchen som jag spelade i helgen slutade 2-2 och att jag fick ett gult kort.... Hahaa! Ass när ja fick det ja ba: asså är du seriös? Å typ garva å dommaren ba: säg inte imot! Ja ba what ever! Hahaa! Men asså det skulle inte änns vara frispark hon snubbla på min fot! Hahaa! Men d som är bra är att ja e en BAD ASS nu!! Hahaa!

I tisdags spelade vi skolDM igen. Vi vann gruppspelet i år åxå! Hahaa! I första matchen blev det 1-0 och i andra blev det 12-0. Hahaa! Asså man kan säga så här om d laget vi van med 12-0 mot: dom hade ingen tränare, ingen hade fotbollskor, dom hade ingen matchtröja asså alla hade olika tröjor å färger några lånade västar men d räckte inte till alla! Hahaa! Det var en tjej som hade en fotbollströja och hon dribblade en gång men när Lollo tog bollen av henne slutade hon! Hahaa!

Nu i helgen har jag match på lördag mot Stuvsta och på söndag ska jag och några i laget springa 5 km (elr ngt) och köra trappträning. Mamma och jag ska också åka till Vällingby och köpa kläder å så för d är lite grejer som jag behöver.

BTW kom på att jag inte visat mitt Skolfoto här på bloggen så lägger upp en bild!
Men nu måste jg fortsätta äta så see yaa laateer aligator!
Kraam <3



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0