Mens värk...

Hej! Just nu ligger jag i min säng och lyssnar på One Direction och gråter... Jag har skit mkt mensvärk! Å då menar jag verkligen skit mkt! Asså vrf ska just ja ha så mkt!? Jävla fucking skit! Varje gång jag har mensvärk, som är typ 1-2 gånger i månaden får jag skit ont och lägger mig i min säng å lyssnar på One Direction för att få mig på bättre humör!

Den ända anledningen till att jag uppdaterar just nu är för att jag måste göra ngt annars gör de så ont att, jag kan inte beskriva med ord...

Idag skulle jag och Carolina gå till kyrkan för att man måste s om man ska konfirmera sig vilket jag ska, men det blev inte sv för att ingen av oss gjort ngn NO som ska vara färdig på nu på Tisdag men hur fan ska jag kunna göra läxor nu liksom! Klarar knappt av att uppdatera här liksom! Men jag känner att värktabletten börjar värka lite nu så d e bra men d känns ju fortfarande skit mkt! Aja nu ska jag bara ligga i sängen och vilja dö tills mamma tvingar mig att göra NO! Så ska ta vara på tiden! Bajj



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0