Skridskor

Heej heej guys! Har precis ätit middag och sitter i soffan å kollar på TV å är inne på Instagram btw följ mig! @swedish_cajsa och @nialler__princess. Lagade mat tidigare idag. Det blev en gammal favorit i repris, Gnocci gratäng med tomatsås och mosarella ost. Så gott! Men jag failade lite när jag lagade den.... Glömde nämligen att sätta på ugnen som skulle vara på 200˚C så d tog rätt lång tid att få den varm så jag gick vänta... Hehee!

Idag i skolan åkte vi skridskor på jumpan. I år har dom gjort is på grusplanen som finns framför vår skola så vi slapp åka iväg vilket var skönt! Eftersom jag inte hade några skridskor (typiskt mig) så lånade jag Amandas pappas och dom passade jätte bra! Möjligt vis lite stora kanske men men. I början kändes det väldigt vingligt eftersom jag inte åkt sen förra året när vi åkte skridskor med skolan. Men efter ett tag så gick det riktigt bra! OFC så skulle Fredrik och William visa upp sig eftersom dom går på hockey men annars var det bra. I slutet av lektionen körde vi isbandy å jag gjorde ett mål... Så stolt! Hahaa!

Vi hade också bild som vi brukar på onsdagar. Just nu håller vi på med självporträtt. Mitt är faktiskt ganska bra men sen så när man skissat färdigt skulle man självklart förstöra allt med färg! Tidigare blandade vi 6 färger med hjälp av d 4 grundfärgerna och svart och vit. Och sen skulle man tydligen färglägga ansiktet med dom färgerna och man var tvungen att måla allt, t.o.m. ögon vitorna och bakrunden. Det blev jag lite sur på men också så tog Oscar min mobil och sprang runt i klassrummet och tog över 1600 bilder! Var tvungen att sitta och radera dom sen! Fatta vad jobbigt! Bara för att jag ha iPhone 5 så ska alla ta min mobil asså jag börjar störa mig på d! Men asså Oscar är på mig hela tiden fast d är inte så konstigt eftersom han gillar mig men asså d börjar nästan bli jobbigt! Asså han är skit snäll å så men i längden blir det jävligt irriterande! Hahaa! Venne vad jag ska skriva mer så bajj bajj! ♡



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0