Shopping

Heej heej guys! Idag så har jag och mamma bokstavligt shoppat hela dagen! Först åkte vi till barkaby å gick in på nästan alla affärer i autleten (stavning) å sen åkte vi till Vällingby efteråt eftersom vi inte hittat allt vi behövde! Hahaa! Vi köpte: en militärgrön höstjacka, en knallrosa halsduk, ett par mörkblåa mjukisbyxor, en mörkblå mjukiströja, en orange stickad tröja, en vit och röd randig tröja med halvlånga ärmar, 3 st BH:ar, ett par vinterskor och ett par jätte sköna mörkblå stretchjeans. Ganska mycket grejer va!? Hahaa! Har inte köpt kläder på typ evigheter och nu kan jag vänta ett tag innan ja köper igen! Hahaa!

Jag skulle egentligen ha en fotbollsmatch mot Stuvsta idag men dom lämnade VO asså att dom inte kunde spela! Så ja å mamma shoppade istället! Hahaa!

Imorgon klockan 12 ska jag springa med några tjejer i laget. Det betyder stt jag måste gå upp absolut senast klockan halv 9. Om jag går upp senare så hinner jag inte äta frukost innan jag ska springa. Om jag ska springa måste jag äta minst 3 timmar innan och om jag kör en vanlig träning räcker det med 2 timmar, absolut senast 1och en halv timme innan.

Nu ska vi antingen spela något spel elr se på ett avsnitt av Gilmore girls. Vi är inna på 6:e och sista sesongen. Kommer sakna att inte se på Rory och Lorelai, men vi hittar nog en ny serie att kolla på! Men ska sluta skriva nu för vi ska bestämma vad vi ska göra nu så see yaa later guys!
Kraam <3



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0