Skolfoto

Heejj heejj guys! Just nu sitter jag framför daton och skriver på min One direction fanfic. Idag så hade jag Skolfoto..... Yeeehaa.... Ele inte! Blir alldrig bra! Hoppas att jag blev bra iår men antagligen blev jag inte d! Hoping for the best but expecting the worst!

Imorgon Fyller Niall år!! Wiihoo + att vi ska åka till grönan med skolan! Ännu mer wiihoo! Jag har fixat mina naglar så nu är dom målade i grön, vit och orange eftersom d är färgerna på Irlands flagga! Målade även lillfingret och tummen svart för att annars skulle d bli konstigt... Lägger upp bild! Lägger åxå upp bild på vad vi Directioners ska göra imorgon! Längtar!! Ska bomba Nialls twitter med grattis medelanden!! Hahaa!!

Kul nu börjar det spöregna och jag ska träna klockan 7! Å Hahaa pappas ute och springer just nu! Ännu roligare för hnm!! Hahaa!! Bra tajming där pappiii!!

Juste! Idag ska jag träna målvakt igen eftersom dom andra två är skadade så nu får jag vara målvakt igen.... Känner mig välldigt osäker och så men det ska nog gå bra iaf... Men ska byta om till träningen nu! Så see ya!
Kraam <3



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0