Home

Heej heej guys! Har precis kommit hem från min kompis. Det var jag och 4 andra tjejer som hade en tjejkväll. Vi åt först middag sedan körde Just Dance/ bakade kladdkaka (som inte blev så kladdig), sjöng Singstar, kollade på filmerna She's the man och Lillefot - Landet för länge sedan (börjar alltid gråta när hans mamma dör...) sedan så körde vi lite mer Singstar (i typ 2 timmar.... Hehee) å sedan hade vi girltalk. D va min kväll d! Hahaa! Jag somnade vid typ 5 - halv 6 men då sov redan 2 stycken. Dom andra somnade vid typ 6 - halv 7. Hahaa! Men asså jag var inte så trött jag trodde klockan var typ 11 men när jag kollade så var den halv 4 å ja ba wow! Hahaha! Vi var tvungna att gå upp vid 12 för att Carros föräldrar skulle snart komma hem och vi behövde städa lite.

Men iaf idag ska jag göra No för vi ska ha redovisning imorgon, sen ska jag nog hjälpa mamma å pappa att sätta ihop min garderob sen så måste jag städa ut min gamla garderob eftersom jag har skit mkt kläder som jag aldrig använder och sedan på kvällen ska jag gå på fysträning i 2 timmar! Nice dag jag har framför mig! Hahaa! Men ska börja med att städa min garderob nu så se yaaa later aligator!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0