OMG SÅ LÄNGE SÄN!

Heej heej guys! Det var verkligen skit länge sän jag skrev ett inlägg! Men nu är d ett nytt år. Tänkte berätta lite var jag fick i julklapp! Jag fick en iPhone 5 (ASSÅ ÄR SÅ JÄVLA GLAD) 3 nagellack, ett halsband och 300kr. Fick inte så mkt men d är för att jag fick iPhonen.

Just nu ligger jag i soffan och checkar Instagram och väntar på att syrran ska duscha färdig, vi har kört ca 40 min styrka i källaren och nu så ska vi duscha. Kl halv 7 ska vi till några kompisar på middag. Det var länge sän jag träffade dom trotts att dom bor så nära... Kanske borde ha träffat ena barnet under jullovet men det blev inte av.

På tisdag kommer min bästis fästis Carro hem! Hon har varit i USA i 3 veckor! Asså är så avis på henne! Hon har varit i Miami, Florida å just nu är hon på en kryssning i Caribien! Asså hon kmr vara så brun å så kommer jag där ba Heej blekfis.nu ☠! Hahaa! Men vi har bestämt att vi ska åka till USA i sommar så är skit EXCITEED! Vi har inte bestämt vart men vi ska åka iaf å d e d vilktigaste just nu!

Jag tror 2013 kommer att bli ett bra år efter som vi ska åka till USA + att jag ska ju till One Directions konsär här i Sthlm den 8:e maj, en månad innan min födelsedag!

Men ska duscha nu så måste gå så see yaaa later! <3



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0