IKEA

Heej heej guys! Justnu sitterjag hukad i vår bil. Hahaa! Vi har varit på IKEA och köpt en ny garderob till mig och den var ganska stor så jag som sitter fram kan inte sitta rakt upp eftersom d e tre stora glas skivoröver mitt huvud. Mamma fick inte platts här framme annars skulle hon ha suttit här. Hon får sitta i baksätet som är nedfellt hahaa! KAOS JAO! Men är ändå glad trotts att jag får nackspärr och ont i ryggen eftersom min garderob kmr vara jätte fiin! Haha!

Klockan 5 ska jag vara hos en kompis för vi ska ha ff tjejkväll. Tyvärr så hinner jag inte riktigt så kommer vi typ 15 - 20 minuter sen, men det gör nog inte så mkt.... Hoppas jag iaf! Hahaa!

Men nu är vi snart hemma så ska hjälpa till att packa ut så bajj bajj! ♡



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0